fredag, november 10

"... självaste jurysarna!"

Hej. Nu är det fredag igen, typ enda gången jag har tid att blogga. Jag tittar på Idol och jag hoppas (och tror) att Cissi åker. Hon är typ "hej jag kan inte sjunga och jag har zèro inlevelse". Och hon har alltid fula kläder. Felicia däremot var jäkligt piffig. Killarna är rätt tråkiga allihopa. Fast Markus är bra.

Och nu är det Hey Baberiba. Fniss hittills: 1. Suck hittills: 2. Om inte familjen kommer snart går jag under. Varför har det blivit så himla dåååligt?

HAHA! Kungen is back! De kollade på nån fotboll. Sverige-Tyskland. Och Victoria hade Ibrahimovic på ryggen, för han var ett bra exempel på integrationsnånting typ. Hon snackar så mycket skit att det är svårt att komma ihåg allt, men kul är det. Silvia(om vilka hon hejade på): Sverige är min hemland. Tyskland är, jaa där har jag varit en gång. Eller, en stund. Men jag hejar på min hemland." Kungen(arg på domaren, misstänker en kompLott): Det är en kompott! En KOMPOTT är vad det är!!"


California here we come. Jag undrar vad som händer nu. Jag måste shoppa eller nåt, jag är uttråkad. Nån som har någon bra sida? Har länsat ASOS 2 ggr redan. Fast mamma sa precis att hon hade köpt jeans till mig. Hon har fastnat på Tradera och blivit en riktig budaholic (hon bjöd på 3 likadana i olika storlekar och vann ALLA). Men nej, de är INTE begagnade. Det är typ halvt ett företag som köper in kläder och auktionerar ut. Men jag vet inte ens om jag vill ha dem. Folk kommer typ att hänga mig. Men det kan jag ju inte säga nu. Och jag pallar inte skriva mer för jag är fett fantasilös. Vad skriver jag liksom? Typ, hej dagbok, det här gör jag ikväll och det här tänker jag göra nu. Ha. Ha. Ha. Så himla kul att läsa. Ha. Ha. Ha. Hejdå.

Dagens fobi:
Fonofobi - fobi för ljud

6 Comments:

At söndag, november 12, 2006 1:52:00 fm, Blogger Flickpatrask said...

jag känner mig utnyttjad

 
At måndag, november 13, 2006 7:46:00 em, Anonymous Anonym said...

Nu är jag tillbaks = en riktig return of the king jämfört med vikings tramserier, PS: F**K you Viking!!!

 
At onsdag, november 15, 2006 6:18:00 em, Anonymous Anonym said...

det var faktiskt censur

 
At fredag, november 17, 2006 7:17:00 em, Anonymous Anonym said...

Alex, kan du inte uppdatera lite oftare?

 
At fredag, november 17, 2006 11:17:00 em, Anonymous Anonym said...

Cissi kan inte sjunga, men hennes kläder avgudar jag... >.<

Felicia kan inte heller sjunga men jag diggade en av hennes klänningar som hon hade på sig. SÖT

Markus och Erik är bäst. <3
Erik är så söt att man smälter, han är faktiskt lite lik Jared Leto ibland, vilket är mycket trevligt. :O hihihihi

Shoppa äger. Har du någonsin bjudit på ebay.com? Jag undrar om man kan det eller är det bara ebay.se man kan bjuda på?
På ebay.com finns allt, men det är ju det där med pengarna, privatpersoner i USA kanske inte blir så glad om man skickar svenska kronor...eh, vet du något om det där, så säg till mig!

PUSS OCH GODNATT NU SKA JAG SOVA

 
At söndag, november 19, 2006 5:11:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Viking: Jag tog mig friheten (varför skulle jag inte, jag är diktator) att deletea din kommentar på förra inlägget, då den innehöll ord som "helvetes" "jävla" och "skit". Bara så du vet. Moahahhahaha.
Jesper: Hm, okej, jag godkänner. Det är ju faktiskt kul att bråka med viking. Jag har inte haft TID att uppdatera oftare =( Men nu har jag =)
Maaly: hej där! Jag vet, dom är skitlika! Undrar om han vet om det? Ska genast googla fram två bilder på dom och pubba på bloggen, så att världen får se skummigheten.
Du, jag vet faktiskt ingenting. Nada. Men shoppa är kul.

 

Skicka en kommentar

<< Home