söndag, september 17

Musiknostalgi

Musiknostalgi nr 1:
Christian satt och tittade på Mtv och jag satt vid datorn och pluggade. Då blev det Britney med Baby one more time. Gissa hur många sekunder det tog innan jag låg slängd i soffan? Det måste vara den mest bästa videon någonsin. Outstanding. Jag älskar den såå mycket. Särskilt kläderna.
Såg senare att programmet hette 100 Most Groundbreaking Music Videos. Och jag agree.

Musiknostalgi nr 2:
Nick Lachey spelas på radion och tar mig tillbaka till... några veckor sen :K NRJ in the park alltså. Ohh. Och Cascada och Basshunter. Och Ana Johnson som stod för musiknostalgi nr 3, med We Are. Vilka minnen alltså. Outstanding in deed.



För övrigt är det pluggsöndagen efter plugglördagen efter rockfredagen (rockgård) efter biotorsdagen (john tucker must die - ägig as hell) efter centrumonsdagen (valstugor, hem, SKUM). Jag har typ nästan pluggat färdigt och är helt klar med fördjupningen (om liv i universum) förutom (!) källförteckning och utskrift. Mamma lagar mat. Mamma äger på att laga mat. Oxfilé is the shit, och jag hör dessutom friter... fritös... fritation... nåntingmaskinen. Som man friterar med. Och så har hon gjort vinbärsmousse på kolabotten. Låter spännande. Och mumsigt.
En annan sak som mamma äger på är att sjunga: "Jag heter Anna, Anna heter jag. Jag ska Anna-panna dig idag. Jag städar upp i min kanaal..." (8)



Jaajaaaa. Jag har inget att göra. Nu ska jag skutta till köket och kolla om maten är klar snart. Lev fint, medborgare.

4 Comments:

At söndag, september 17, 2006 9:01:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag vill också smaka vinbärsmouse på kolabotten!!!
Om jag låter dig bränna alla ská och leka med den grymma mobilen som ska ersätta den stackars spräckta mangomobilen så kan väl du kidnappa lite mouse åt mig?...inte? Jag tror jag dör om jag inte får lite vinbärsmousse!!!

 
At onsdag, september 20, 2006 4:28:00 em, Anonymous Anonym said...

Mustafaaaaa!!!!

 
At torsdag, oktober 05, 2006 4:07:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Wow, massa killar, vad läskigt.
Jesper, du är knäpp.
Viking, det var JÄVLIGT GOTT!!! (H)

 
At torsdag, oktober 05, 2006 8:32:00 em, Blogger Flickpatrask said...

fast mouse betyder iofs mus. Det är nog inte gott.

 

Skicka en kommentar

<< Home