måndag, oktober 16

Gymnasium?

Heeeyy

Undrar vad ni gör just nu. Jag gör inget särskilt. Jag loggade in på msn nyss med en bild på Paris Hiltons ass och namnet "Gymnasium? Förslag?" och på två sekunder hade jag 5 rutor uppe. David sa "RÖLLINGBY, SÅKLART", Emma sa "MEDIA // Täby Enskilda Gymnasium // välj nåt du tycker är kul bara" Basel från Israel sa "whos that.. !!? // in the pic.. !!?" Eddie sa "vaffan e d fö bild .P" och Fredrik sa "ne de e ju min mamma XD"

Visst är de kula? x'')


Men seriöööst, helst vill jag ju gå på Viktor Rydberg på Djursholm men jag vet inte om jag kommer in o om jag klarar det... måste ju vara skitsvårt. Annars liksom, tänk om jag hamnar på Röllingby? Ahh, tillomed namnet låter ju fult. Röööööllingby.


Jag var inne på Tjuvlyssnat nyss... och den här äger:

"Aah, minnena från när oskulden rök: Jag... han.. hans mamma"
Busslinje 2, Jönköping
(Två fjortistjejer sitter och diskuterar den ena tjejens tvillingbröder.)
Fjortis 1: Men tänk om en av dina bröder har en flickvän och hon kommer på besök när han inte är hemma. Då kanske din andra bror öppnar dörren, och sen börjar de hångla
Fjortis 2: Usch säg inte så..
Fjortis 1: Men du har ju också hånglat.. och till och med haft sex! Hur var det?!
Fjortis 2: Men sch.... inte i bussen!
(Fjortis 2 börjar ändå prata om hur de hade gjort det.)
Fjortis 2 (slutligen): När vi hade hållit på i ungefär 20 minuter stoppade hans mamma in ett papper där det stod 'Ni behöver inte vara oroliga, jag kan hjälpa er med era frågor efteråt'.

x'')



Men en sak är säker iaf, och det är att jag borde börja gå o lägga mig snart för kl är 22:25 och jag tar typ en halvtimme på mig i badrummet. Men jag orkar inte resa mig, så jag skriver lite till.

Jag måste gå in på pussas.se också o göra lite test. Kan pubba dem här sen.

Men inte nu. Jag måste gå. Fast först måste jag ju lägga in en bild också. Sådärja.


Dagens fobi:
Linonofobi - fobi för snören

15 Comments:

At onsdag, oktober 18, 2006 5:27:00 em, Anonymous Anonym said...

Ät damm viking!! haha, return of da master!

 
At onsdag, oktober 18, 2006 5:47:00 em, Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At torsdag, oktober 19, 2006 3:00:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag kan göra detsamma med dig. Enda skillnaden är att mina släktingar vill ha mer krydda medans dina tycker att det smakar null. hahaha

 
At torsdag, oktober 19, 2006 3:01:00 em, Anonymous Anonym said...

bli inte ledsen nu ....

 
At torsdag, oktober 19, 2006 8:55:00 em, Anonymous Anonym said...

Viking är du där ditt null?

 
At torsdag, oktober 19, 2006 8:55:00 em, Anonymous Anonym said...

Viking är du där ditt null?

 
At fredag, oktober 20, 2006 10:14:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag är här och väntar på dig ditt ärkenull!
Kom igen så har vi saxfight!!!

 
At lördag, oktober 21, 2006 12:05:00 fm, Blogger Flickpatrask said...

hm, hur började det här fresten?

Och viking, jag raderade ditt meddelande. PASSA DIG!!!! Lär av jesper ffs.

 
At lördag, oktober 21, 2006 4:38:00 em, Anonymous Anonym said...

förlåt (med jättesmå bokstäver).

 
At söndag, oktober 22, 2006 11:28:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hahahahaha, jag äger dig viking!!!

 
At söndag, oktober 22, 2006 4:49:00 em, Anonymous Anonym said...

Haha, rädd för snören.
Viking, VAD skrev du som laex var tvungen att ta bort!?
Jesper, jag äger DIG. Kläm på den du om du kan. *stolt*
Eller, förlåt. Jag vill inte vara med i er fight.
Todeloo.
Btw: JAG KOMMENTERAR!

 
At söndag, oktober 22, 2006 7:16:00 em, Anonymous Anonym said...

Jesper. Du är ingenting mer än´smutsen under min odödliga fot. Masakar äger dig!

 
At söndag, oktober 22, 2006 7:17:00 em, Anonymous Anonym said...

Det hade låtit lite bättre utan alla små stavfel men du fattar budskapet.

 
At onsdag, oktober 25, 2006 7:00:00 fm, Anonymous Anonym said...

Ni vet att jag äger er alla så sluta tönta er och låta försök inte verka coola för det det funkar liksom inte, (även om jag äger alla så har jag dock respekt för alex).

 
At torsdag, oktober 26, 2006 3:50:00 em, Blogger Flickpatrask said...

aaaww. Det här är rekord för kommentarer, typ.

 

Skicka en kommentar

<< Home