tisdag, oktober 10

Den perfektaste dagen

Tihi. Idag när jag kom hem låg ett paket på skrivbordet. Det var fyrkantigt, brunt, vadderat och det stod CDON.COM på det. Skivan!!! Äntligen hade jag Boys of Summer! Min tre dagar långa dröm hade äntligen gått i uppfyllelse!
Jag tog paketet och skrek och hoppade runt av glädje. Andreas och Tick-Tack tyckte att jag var fett skum. Men daah. Det var den bästa dagen i mitt liv. Jag hittade kakor från Addes födelsedag i mikron också, och så har jag inte flickvecka heller. Allt är helt enkelt perfekt.
Jag tog iaf ut skivan och satte på den i köket och lyssnade på Boys of Summer. Och lite andra låtar såklart. Sen lade jag in låtarna på datan, och när jag ändå höll på lånade jag två av Christians hembrända basschaseskivor som låg vid radion och lade in också, och då kom jag på att jag hade Nisses skiva också, så jag la in den också. Så nu har jag massa ny musik. PLUS att mamma planerar att göra en till kladdkaka ikväll. Och så pratade vi pengar med pappa igår och han tycker absolut att flerbarnstillägget tillhör barnbidraget (vilket gör att mitt barnbidrag blir 1378:50 istället för typ 1050 eller vad det nu är) och så tycker han att vi borde få mer pengar för prov o uppsatser än vi får nu, + för terminsbetyg ju. Jag är SÅ bortskämd, jag vet.


Att göra:
- Komma på hur man ändrar färg på bloggen
- Komma på hur man lägger in bilder i bloggen
- Komma på meningen med livet
- Komma på hur man tar bort låtar från iTunes
- Förverkliga mig själv
- Köpa ett block
- Köpa kattsand (nej, jag skojade bara)
- Köpa svarta leggings
- Hitta pennor (jag tror jag sist såg dem nånstans på golvet i mitt rum)
- Se klart Jessis film & lämna tillbaka
- Göra klart matteläxa 5
- Lyssna sönder Boys of Summer
- Hitta på en rubrik till det här inlägget
- Läsa boken (92 av 841 sidor är rätt dåligt på en månad)
- Plocka ögonbrynen
- Tvätta håret
- Köpa vinterjacka
- Köpa vantar o moppehandskar
- Köpa skor
- Köpa massa annat, för jag tycker om att shoppa


Peace and love

10 Comments:

At tisdag, oktober 10, 2006 4:57:00 em, Blogger Flickpatrask said...

I can see you
Your brown skin shining in the sun
You got your hair combed back and your sunglasses on, baby
And I can tell you my love for you will still be strong
After the boys of summer have gone


Den lyssnar jag också på. Vilket sammanträffande. Lurvigt.

 
At tisdag, oktober 10, 2006 6:10:00 em, Anonymous Anonym said...

vet du. Min mamma bakar äppelpaj och luktar åååh mums.

Det är bra att ha mammor som bakar. >.<

 
At tisdag, oktober 10, 2006 6:10:00 em, Anonymous Anonym said...

och det*
mamma luktar inte mums?

 
At tisdag, oktober 10, 2006 6:27:00 em, Anonymous Anonym said...

vad sägs om att lägga in musik på bloggen?

 
At tisdag, oktober 10, 2006 8:16:00 em, Blogger Flickpatrask said...

maaly: mahahahah. du är kul.

jesper: Vad sägs som att lägga in din mama på bloggen?

 
At tisdag, oktober 10, 2006 8:29:00 em, Anonymous Anonym said...

Vad sägs om att lägga till "lägga in Vikings skiva 8som han älskar och saknar)" på datorn och sedan rusa återlämna den fort som faaaan (får ett mindre stressutbrott) till ägaren? Till din att göra lista? Och lägg in jespers mamma. Det blir platt! Sedan blir hon platt och sedan blir han platt!!! Mohahahah!!!erhem...

 
At onsdag, oktober 11, 2006 5:48:00 em, Anonymous Anonym said...

Ät bajs viking och malin?

 
At fredag, oktober 13, 2006 4:33:00 em, Anonymous Anonym said...

Du kan äta bajs Jesper!!! du är ju endå gjord av det.

 
At söndag, oktober 15, 2006 2:46:00 em, Anonymous Anonym said...

Ät bajs och dö viking!!!

 
At söndag, oktober 15, 2006 7:49:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Alltså, hallå? Skriv helst null fresten.

 

Skicka en kommentar

<< Home