torsdag, oktober 5

Kära dagbok

Som typ alla läser

Jag är SÅÅÅ kär i... Nej jag skojade bara. Hahahhahahahha *humor* Humor är faktiskt bra, det är därför jag tycker om Tjuvlyssnat så himlans mycket, den kommer typ efter min moppe. Jag har berättat minst 20 gånger om "Oj en kines!"-damen i skolan idag. Hoppas inte kinesen tog illa upp bara. Han kanske var japan, eller korean. Hoppas han var från det bra Korea isf. Men är jag offtopic nu? Alltså jag har ju inte ens ett topic, så kan jag vara det? Två grejer är i alla fall säkra.

1. Jag är beroende av att skriva.
Sjukt nördigt, men när jag gör det är det ju trendigt. Jag skriver hela tiden, bloggen t ex, och på sudd och om jag har papper och penna, när jag sitter i skogen eller på berget eller nånstans, annars skriver jag i mobilen. Det är allt möjligt skriv och det är sjukt vad rastlös jag blir om jag inte skriver.

2. Vi ska till Skansen imorn.
Hah. Den kunde ni knappast förutse. Apropå 'ni', råkar jag veta att folk har börjat läsa, och därför tänker jag fortsätta skriva. Ni är bra, ni som läser. Inte för att jag fattar hur ni orkar, jag skulle kanske inte orka läsa =P kolla bara på alla bloggar jag har övergivit... fast det är iofs ingen jag känner. Isf skulle jag nog läsa bättre.


Jahaja, vad gör jag? Jag msnar med Emma, för alla andra bakar tårta och kan inte vara inne på msn just nu. Och så snackar jag med en tjej som har tjocka lår och föreslår att hon ska sluta äta alls. För jag hatar när dom gör så. Om man dessutom snackar helt öppet om det vill man ändå bara ha uppmärksamhet.

Fast nu skrek min mobil, och när jag tog fram den sa den att jag skulle tvätta håret o sen titta på simpsons, så det är väl bäst att jag lyder. Så nu går jag. Och tvättar håret och tittar på simpsons sen. Love is in the air.. (L)

3 Comments:

At tisdag, oktober 10, 2006 4:48:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Är det intressant? ^^ Mihihihihi. Vad bra, för det är fett kul. Apor till bananerna!

 
At tisdag, oktober 10, 2006 6:06:00 em, Anonymous Anonym said...

du har humor alex, bättre än min.lalala.

 
At tisdag, oktober 10, 2006 8:18:00 em, Blogger Flickpatrask said...

oh, man tackar!

 

Skicka en kommentar

<< Home