söndag, oktober 15

Inget alldeles särskilt, bara det mesta och det minsta

Alla barnen hade en häst, utom Ulla,för hon hade 329 katter, 696 guldfiskar, 293 kossor, 1865 grisar och en vandrande pinne.

Det har varit en seeeg helg. Pluggat o pluggat o pluggat mest. Ändå har jag så himla mkt kvar att jag blir helt trött. Och så har jag ätit dåligt också. Och jag skulle be pappa om hjälp med en grej men han är borta. Han är på nåt möte. Han är förtroendevald av moderaterna så han springer på möten hela tiden o bestämmer saker eller nåt. Imorgon kväll är det möte igen. Men grejen är att jag har utvecklingssamtal då också för jag bytte tydligen med Martin H. Så... just det. Måste visa mina omdömen för föräldrarna också. Hmmph. Jag gillar inte utvecklingssamtal. Det är bara jobbigt. Jag vill inte utvecklas, och det är ju inte ens det samtalen är till för. Det är typ för att föräldrarna ska få veta hur det går i skolan o så.

Fast på +sidan så är det bara 2 veckor, 10 dagar eller 56 lektioner kvar innan lovet. Och 69 dagar, 3 timmar, 59 minuter och 11 sekunder kvar till julafton *klick* Men jag har köpt 0 julklappar hittills. Mamma kanske ska få något elefantrelaterat. Hon typ älskar elefanter o samlar på dom, glasfigurer, broscher, you name it. I somras i Italien köpte hon en liten (okej, mellanlagom) träelefant för 700 spänn. Det är helt sjukt. Och apropå julklappar måste jag börja på önskelistan. Dvs, komma på en grej som jag helst inte vill köpa själv och övertala mama o papa. Jag tror det ska vara en ny TV. Den ska stå rätt nära sängen, så den kan vara liten, och så har jag PS2 eller datan till DVD-filmer. Enda kravet är egentligen att den ska vara platt. Den tar så stor plats annars i mitt lilla lilla rum, som den jag har nu, trots att jag älskar den. Men alla platta är fett dyra för att vara så små.

Et l'Halloween est très chouette, och jag längtar så fetans. Att skaffa: ägg, honung, smällare, serpentinspray, ris, tejp... och smashing outfit. Önskar att det hade varit varmt, som i USA, då kan man klä ut sig till vad som helst utan att bry sig om kyla. Då skulle jag nog vara Guldlock. Hittade fetfin kostym men den verkar inte finnas kvar. Men det finns andra fina. Jag älskar Snövitklänningen. Men vad tycker ni? Vad ska jag klä ut mig till? Kan ju söka vidare på Internet efter mer. Fett kul ju. Halloweenis. Miihihih. Måste börja på filmlista också.

Fick speciell inbjudan till ett speciellt partypå Fryshuset i sms idag. Gick in på sidan för att spana in, och såg att filmen från XL var uppe!!! Tittade 2 ggr, men hittade inte nån av oss. Om ni vill kan ni ju titta själva, om ni ser ett vitt linne med svarta prickar nånstans är det nog jag. Om ni ser Malin, Jessi, Mika eller Emilia eller vilka det nu var så är det nog dom. Haha... Jessi. x)

Mitt rum börjar bli mer färdigt än förut. Enda som är kvar är insidan i garderoben och bakom skjutdörrarna, tapetsera/måla väggarna och köpa massvis med möbler. Haha, jag sa massvis.
Hittade en rutig vägglampa på Ikeas hemsida när jag inredde min HK-lägenhet som jag vill ha. Tittat på affischer & stuff på andra sidor också. Har redan typ fem Simpsons-affischer, men ändå. Det är fetans fint. Jag längtar tills jag kan flytta in igen.




Omg, jag lyckades med bild, och länkar också. Nu kan INGET STOPPA MIG!!!!!!!! Ahaaha. Päronstadens president har gjort det igen. Kärlek o respekt till alla.

7 Comments:

At söndag, oktober 15, 2006 10:28:00 em, Anonymous Anonym said...

Har du nåt emot att jag hänger på sidan eller? Förresten, nice kostymer på den där sidan.

 
At måndag, oktober 16, 2006 4:18:00 em, Anonymous Anonym said...

Du kan förvandla dig till...Loridi? eller Carola, hon är läskig. Typ botox och jesus.
Ska kolla upp kostymerna eftersom dom tydligen ska vara så grymma. Föresten är Jesper dum, dum, dum!!

 
At måndag, oktober 16, 2006 4:32:00 em, Anonymous Anonym said...

Kollade upp kostymerna och de var ju pinsamt fula. Snövit var dock ganska schyst, Resten sög nästan lika mycket som pirates of the carabeian.

 
At måndag, oktober 16, 2006 4:44:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Jesper: Men NEJ men jag bara undrar för du säger inget vettigt bara null.... så jag undrade bara.

Viking &... viking?: Mahahaa. Lätt.
Vad har jesper gjort nu?
Jag ska inte tvinga dig o köpa nåt jag loovar. Men jag vet, man skulle typ inte vilja ha de flesta. Jag kollade ju bara på fairy tale, resten är ju typ bikinis o fluffies.
Vad har du emot potc??

 
At måndag, oktober 16, 2006 4:53:00 em, Anonymous Anonym said...

Viking, vad har jag gjort dig egentligen?

 
At tisdag, oktober 17, 2006 5:58:00 em, Anonymous Anonym said...

Jesper? är du där?
Kom ut och figthas!

 
At fredag, november 17, 2006 11:03:00 em, Anonymous Anonym said...

potc är ju en del av mig! :O Hur kan man tycka att dom suger?!

 

Skicka en kommentar

<< Home