söndag, november 19

Nummer 60

















Idol-Erik Jared Leto

Alltså kolla vad lika DOM ÄR!!! Nu var det lite svårt att hitta bra bilder, särskilt på Erik, men ni fattar grejen?




60e inlägget. Kläm på den ni. Och jag har inte hunnit skriva på länge *skäms*. Men förlåt.

Jag är irriterad över gymnasievalet. Det enda jag vet är sam. Men inte inriktning eller skola. Det finns inte en enda skola jag vill gå i. Som jag kommer in på. Hoppas vi flyttar iaf, så blir det nära vart jag än går. Eller typ.

Men jag vågar inte gå i Tibble. Man blir helt knäpp av det. Tro mig, jag känner min bror. Innan gymnasiet var han typ vanlig. Nu är han helt knäpp. Han är 17 förresten och går andra året. Han går typ inte ens i skolan, vad jag vet. Och så ska han polisanmälas för nåt. Dom pratade om det förut för han vägrade gå på utredningen, men dom måste gå för det är alltid en utredning innan om man är under 18 eller nåt. Och pappa hade sina jobbkläder när de gick. Typ dyr kostym och slips och blanka skor. Så det var allvarligt.
Och mamma o pappa verkar ha gett upp om honom. Ta bara det här samtalet som exempel:

Lördag kväll, middag i matsal:
Christian: Kan ni skjutsa mig till Margretelund ikväll?
Mamma: Javisst.
Pappa: Ska du ha skjuts hem sen?
Christian: Nej.
Pappa: Sover du där då?
Christian: Ja.
Pappa: Vad skoj. Vad ska ni göra då?
Christian: Festa.
Pappa: Okej. Men du dricker inte för mycket alkohol va?
Christian: Jo.
Pappa: Sa du jo?
Christian: Ja.
Pappa: Men det är inte bra.
Christian: Jo.
Alla är tysta.

Typ daa? Man blir helt fucktup av att gå i Tibble.


Dagens fobi:
Osfresiofobi - Fobi för kroppslukt

7 Comments:

At söndag, november 19, 2006 6:06:00 em, Blogger Alexandra said...

Wiee... har ndu hittat bilderna nu :P. Jo, de är faktist ganska lika må jag säga.

Och det andra vet jag inte vad jag ska säga om. Hum, blir det nog bara.
Hattifnatt på dej

 
At söndag, november 19, 2006 9:05:00 em, Blogger Alexandra said...

haha, djäuvulen bär prada är jätte bra :D Skrattade ni också på er? Tycker att hennes pojkvän vad heter han... aja i alla fall han är väldigt lik en Erik som jag känner. (inte den Erik på dykningen utom en annan). Men du har ganska många citat också.

Pussar på dig

 
At tisdag, november 21, 2006 1:41:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej på dej. Jag har tittat lite på din blogg ett tag. Du skriver bra.

Mewn på tal om lika kändisar, är det ingen mer än jag som tycker att kristin davis och katie holmes är lika?!

Check it out! Kaite:
http://www.absolutewallpapers.com/wallpapers/celebritywallpapers/katieholmes/katie_holmes_1.jpg

Kristin:
http://www.ferristech.net/users/mcever/journal/archives/Kristin%20Davis.jpg

 
At torsdag, november 23, 2006 5:55:00 em, Blogger Alexandra said...

hej hej på dej. haha Hörde ett bra citat här om dagen
"Bättre med ett kort liv, än inget alls"

 
At fredag, november 24, 2006 10:06:00 em, Anonymous Anonym said...

TACK ALEX SOM LÄGGER IN BILDER PÅ DOM!*pussar dig*
Jag tycker också dom är sjukt lika och det är därför jag sitter och dräglar framför tv:rutan när Erik är med. Seriöst, killarna är ju sjukt heta! Jag kanske borde sattsa på Erik. Han är yngre än min drömprins Jared Leto. Han är svensk och singel (okej, singel är Jared Leto också men..)
Jag ringde på han ikväll. >.<

Aaw, din brorsa visar verkligen noll respekt till dina föräldrar. Illa!

Alex är bäst <3

 
At fredag, december 01, 2006 11:36:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Åh wowwiie, jag har massa kommentarer! *himlans glad*

Alex:På själva filmen skrattade vi inte så mycket, men efter var vi helt galna xD du vet hur det är =P =)
Viking:japp ska radera så fort jag postat det här och därmed loggat in. Skäms på dej, OANSTÄNDIGT!!! Och jag försöker "köra hårt" men jag orkar aldrig blogga, har typ aldrig tid längre =( du vet hur mitt liv är. Men jag ska försöka i helgen. Tror jag.
Anna: Vem är du, hur hittade du mig? Tack! Trevligt trevligt. Åh, det har jag aldrig tänkt på, men dom är ju lika! Fast Katie såg inte ut som hon brukar tyckte jag... :/
Malin: Varsågod! =) Hahahhahahahahaha (inte på ett elakt sätt) lycka till med Erik! =) Aah han är WEIRD! (Malin är bästigast)


Vad sött. Ska jag skriva ett nytt inlägg nu? Hm.... Ja det ska jag. Men det blir kort.

 
At lördag, december 02, 2006 8:47:00 em, Anonymous Anonym said...

Vem jag e? Hur jag hittade dej? Hmmm, jag är jag, jag betyder nog inte så mycket för samhället, utan är bara en av alla miljoner i Sverige.
Din blogg hittade jag nog av en slump, kanske nyligen.se eller nåt...

https://meandmythoughts.wordpress.com/

 

Skicka en kommentar

<< Home