torsdag, april 20

Sommarlovet är nära. Kanske inte, men jag hoppades på det i alla fall.

Först är det ju massa kul saker. På fredag är det Rockgård. Med mig, Malin, Emma och kanske Mia. Sen är det en hel vecka, och på den veckan är det Domarudden på torsdagen, fast det blir säkert skittråkigt. Och på fredagen är det städdag i skolan, och åttorna ska grilla korv. Jag fattar inte hur jag kommer palla. Jag får kväljningar bara jag känner lukten. Jag klarar inte av korv. Det är det äckligaste jag vet. Kanske spindlar och gafflar i ögat är värre, men sen kommer korv.

Sen är det ju Valborg på söndagen. Och då ska vi sälja och hålla på. Det blir nog jobbigt och smått trååk. Men sen ska vi ju ha sleepover och det blir nog kul i alla fall.

Sen då? Lediga på måndagen såklart. Och första veckan i maj är det ju Äta-efterrätten-först-veckan. Mums. Och den 20 maj är det XL! *ska boka biljetter till alla imorgon* Längtar som faaaan i helvete. På fryshuset, jag har ju lärt mig att hitta dit nu efter Mew och 999 party. Awgh vad jag längtar!

Och sen är det ju skolavslutning. Två viktiga saker att bestämma innan dess. 1: vilka kläder man ska ha. 2: Vad vi ska göra efteråt. DET har vi diskuterat ganska mycket redan, och alla vill ju olika saker. Stan, Grönan, softa på stranden, brasa, sleepover, åka båt nånstans. Men nu ska jag vara klyschig och säga att det viktigaste är vi är TILLSAMMANS!!! =D Det är ju inte sant, but still.

Japp. Sen flyger jag iväg till Italien. Oh shit! Det är ju sant! x'D Jag går runt och säger så hela tiden: "Ska vi flyga dit snart?" "Jag flyger hem nu" men nu SKA vi ju flyga! x'D fan vad FULT. Hahahaha. Jag suger.

Vet ni vad jag älskar? Förutom kakor och mina kompisar. Och att somna till teven och fester och franska rivieran. Fan, nu glömde jag vad jag skulle skriva från början =( Äh, shit the same.


*Jag ska köpa moppe snart*

(imorgon kanske)

Skulle köpt den redan för flera veckor sen (har bestämt mig för vilken) men pappa behövde lite betänketid för han fick skupp på hur dyr den var. Men jag har typ övertalat honom nu =)

7 Comments:

At söndag, april 23, 2006 7:28:00 em, Anonymous Anonym said...

Grönan lär vara smockfull!

 
At torsdag, juni 08, 2006 2:40:00 em, Anonymous Anonym said...

UPPGRADERA!!!! skriv nått nytt!

 
At fredag, juni 09, 2006 9:38:00 em, Blogger Flickpatrask said...

ÅÅÅÅHHHHHHH en KOMMENTAR!!!! Jag dör. Vad snäll du är. Jag ska skriva mer.

PS heter det inte uppdatera?

 
At tisdag, juni 13, 2006 7:15:00 em, Anonymous Anonym said...

uppdatera, det är bara för att Jesper var så himla värsta upphetsad. Säger man upphetsad eller vad heter det? ><

Bara för att du har köpt moppe nu och jag är avis. Söta unge.

 
At söndag, juli 16, 2006 5:20:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Jag tror man säger upphetsad, men vi hormonstinna tonåringar misstolkar det ^^

Det har du med ju, söta unge

 
At tisdag, juli 18, 2006 4:08:00 em, Anonymous Anonym said...

nuuja, men fatta längesen jag skrev det där. typ år sen. SAKNAR DIG MIN ÄNGEL!

 
At tisdag, juli 25, 2006 12:53:00 fm, Blogger Flickpatrask said...

Jag vet ^^

Åh, ja! (8) What are you with all that ass, all that ass inside your jeans? (8)

 

Skicka en kommentar

<< Home