onsdag, augusti 16

Marshmallow i mikron

http://www.minmikro.info/ är skönaste sidan. Efter att ha klickat runt lite hittade jag instruktioner på hur man mikrade marshmallows:


Marshmallow in a Microwave Oven

Procedure:
1. Position the Marshmallow on a plate, in a Microwave Oven.
2. Turn Microwave Oven on for one minute or less.
3. Turn off Microwave Oven when the Marshmallow has fully expanded, or begins smoking.
4. The Marshmallow will have expanded to a couple of times its original size.

Jag kunde inte låta bli att testa. Den växte snabbt, och jag var rädd att den skulle explodera så jag stängde av mikron efter ca 20 sekunder. Tyvärr sjönk den ihop när man tog ut den, men den var riktigt stor innan. Jag och Vicki delade på den, smakade ungefär som grillade. Mums.

2 Comments:

At söndag, augusti 20, 2006 1:40:00 em, Anonymous Anonym said...

Mums mums <33 Det låter helt smarrigt jue.

 
At torsdag, september 07, 2006 1:08:00 em, Blogger Flickpatrask said...

japp. det var det.

 

Skicka en kommentar

<< Home