måndag, april 3

Sommarångest och fejkad mensvärk

Snön smälter. Jag har sommarångest. Jag VILL HA BORT SNÖN! Igår/i förrgår (vadå minne) snöade det. Stora, fluffiga flingor bara fluffade ner och bara la sig som ett tjockt, fult, fluffigt, fetkallt täcke över alla fina, grusiga vårvägar och allt vackert, brungrått, dött gräs och plötsligt kändes det som januari igen. Jag blev så ARG! SOMMAR, JA TACK.
Inte vår, för jag är pollenallergiker. Och jag kan ju inte svälja piller heller. Men ibland rullar jag in tabletten i en ostskiva.

Idag orkade jag inte vara med på gympan, så jag skulle fejka värsta mensvärken. Men så när jag satt där med lilla sjuka Malin kom Jesper och dansade och höll på att larva sig, och jag fick världens asgarvanfall, och Ebba kollade ju såklart dit. Jag såg nog inte ut att vara i svåra smärtor. Fast hon brydde sig typ inte, men ändå.

6 Comments:

At onsdag, april 05, 2006 9:14:00 em, Anonymous Anonym said...

Larva sig?, skulle jag?

 
At måndag, april 10, 2006 7:41:00 em, Anonymous Anonym said...

Det tror jag faktiskt på.
Förlåt Jesper, men det är nog sanningen.

 
At fredag, juni 09, 2006 9:40:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Haha, vem? xD (Det låter som Malin, vet inte varför)

Klart du gör. Du gjorde ju det. Värsta typ... dansen.

 
At tisdag, juli 18, 2006 4:08:00 em, Anonymous Anonym said...

Japp Malin som råkat trycka på anonym knappen IGEN. SLå mig. ^^

 
At tisdag, juli 25, 2006 12:54:00 fm, Blogger Flickpatrask said...

Jag visste det, sötnos!

Neej, får jag krama dig istället?

 
At tisdag, augusti 01, 2006 3:18:00 em, Anonymous Anonym said...

ja!! Lovar du att du gör det? ^^

 

Skicka en kommentar

<< Home