tisdag, april 17

Gissa vem som kom in på VIktor Rydberg Djursholm i den preliminära intagningen?

Hon heter Alex, och hon är jag!

Åhh. Vilken lättnad det är. Jag som trodde att jag låg på gränsen. Men intagningsgränsen är mycket lägre nu än förra årets riktiga, så det var tydligen lugnt. Nu ska jag typ gå runt och vara glad en stund. Sen ska jag göra franska och geografi. Tyvärr. Men det är bara en och en halv månad eller nåt kvar av skolarbete så det är väl okej, antar jag.
Wihii. Nu ska jag sticka, ha det bästast!
_________________________________________
Dagens överhöring
Awww, You're Sweet. No, I'm 30
Little girl: Grandma, you're old!
Grandma: How old do you think I am, sweetie?
Little girl: I dunno... like, 16, or something.
--Wilmington, North Carolina
Dagens share

Länk Här är Världens Dummaste Internetadresser-grejen, den med Pen Island och AP Fastigheter. Fast jag fattar inte IP Anywhere, nån som gör det? =S
Låt Smash Mouth - Hey Now You're An Allstar. Jag var tvungen att skaffa den efter att jag såg Rat Race igen (den är med i slutet när de har skänkt alla pengarna till välgörenhet och alla är glada och texten kommer) och den var skitmysig.
Film Den är verkligen WAAHH. På vilket sätt får ni väl se själva.
Länk Gör din egen smaskiga glass på Ben & Jerry's hemsida.
Hemlig Låt Ledtråd: den var med på nån av Singstarsen på festen hos Emilia och alla ba "Men herregud".

6 Comments:

At tisdag, april 17, 2007 3:41:00 em, Anonymous Anonym said...

IP Anywhere = I pee anywhere

 
At tisdag, april 17, 2007 3:47:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Hm. Långsökt. Det blir ju mer rätt när man säger det än när det är en adress.

 
At fredag, april 20, 2007 6:12:00 em, Anonymous Anonym said...

åååh! grattisgrattisgrattis! jag kom in på det jag ville också. men jag hade liksom 35 poäng över gränsen XD

jag laddar ner låtarna och allt när jag kommer hem *är hos malypaly*

jaa, vad ska jag skriva?
vill du vara med och leka ikväll? nisse skulle ringa till alla och så, men jaa...

 
At fredag, april 20, 2007 6:12:00 em, Anonymous Anonym said...

VA? hur får du så att det står allt på svenska? :O

 
At fredag, april 20, 2007 6:47:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Jag är skillad, baby!

 
At söndag, april 22, 2007 1:12:00 fm, Anonymous Anonym said...

Jag är så glad för din skull. Duktiga Alex. <3

 

Skicka en kommentar

<< Home