tisdag, mars 27

Åttiotvådjonde inlägget

Fatta hur många inlägg det är, egentligen. Helt sjukt ju.

Idag är det ju tisdag så jag borde vara trött och sur för att det var en sen dag med många lektioner och många Anette, men jag är bara gladeliglad! Det är ju vår, som sagt många gånger tidigare, och så fick vi tillbaka historieprovet och "Om detta må ni berätta"-grejen. Och det gick SKITBRA! Dessutom kändes det ganska bra på NV-provet igår som jag knappt hade pluggat inför. Trots att jag inte riktigt kunde alla detaljer kunde jag ju skriva massor eftersom det var så stora frågor så man fick välja själv vad man skulle skriva om, typ.

När jag kom hem erbjöd jag mig att hämta Vicki eftersom mamma och Adde var sjuka och Christian antagligen hade något nördigt att göra. Så jag åkte moppe, för det gjorde jag igår också och det tyckte hon var superhäftigt. Och det såg säkert kul ut också, för hon är så himla liten fnuttig och har en knallrosa cykelhjälm.

Sen ville jag äta något, och jag var sugen på vaniljsås. Och det fanns faktiskt det från när mamma gjorde det typ igår eller nåt till Christian för han åt blåbärspaj.
Så jag tog iaf lite vaniljsås i en liten skål och strödde Oboypulver över. ASGOTT!!!!!

Men en dålig grej är att jag fick sms igår om att de hade släppt 250 extrabiljetter för alla stackars KILLAR som inte hade fått tag på en biljett tills på lördag!! MEN HALLÅ? Jag känner mig typ... kränkt! Det är ju asdiskriminerande. Jag kanske också behövde en jävla biljettidiot. Men det får jag inte, för jag är tjej (minns inte vem det var för det var typ länge sen, men hon sa iaf att man inte fick kalla sig kvinna om man aldrig hade fått orgasm. Det var typ knäppt. Som om skillnaden mellan att vara tjej och kvinna är en orgasm? Tänk om man bara har andra saker för sig än att försöka få orgasm, växer man aldrig upp då? Jag frågade om musikorgasm räknades. Men hon sa nej. Då struntade jag i kvinnogrejen och nu är jag stolt Tjej).


__________________________________________

GLÖM INTE ATT FÖRESLÅ PINSAMMA SÄTT ATT DÖ BARA FÖR ATT DET INLÄGGET INTE ÄR HÖGST UPP LÄNGRE, OKEJ?
__________________________________________


Dagens överhöring

This Conversation Suggests That the Answer Is 'No'
Dude #1: Do you think retards know they're retarded?
Dude #2: Yeah. I'm sure they're all like, 'This sucks. I'm retarded.'
--East Village


Dagens share (bilder hostade av Tinypic och låtar av Yousendit, om någon har en bättre hostingsida länka gärna, för dessa är typ sega och låtarna försvinner efter 7 dagar)

Bild Som jag har printscreenat och klippt ut alldeles själv medan jag, faktiskt, höll på med mitt geografiarbete. Erkänn att det är lite roligt?
Låt Wouldn't it be nice, av The Beach Boys, vem annars? Dagens, och filmen 50 First Dates', soundtrack. Har haft den på hjärnan hela dagen, men den är fett mysig.
Länk Alla gillar gratis godis. Och även om inte ni gör det, gör jag det, och om ni barar registrerar er får jag lite godis och ni behöver inte göra något om ni inte vill. Men för min skull iaf? =)
Hemlig Låt Den här är hemlig än så länge. Everyone loves a surprise, right?

7 Comments:

At tisdag, mars 27, 2007 9:56:00 em, Anonymous Anonym said...

Att få en blodpropp i hjärnan och dö medan man försöker blåsa upp en patetiskt lite ballong kanske? Att bli indragen av apor på ett zoo och bli tokköttad, små mesiga silkesapor.


Vad handlar den här katolikgrejen om egentligen? Planerar du en framtida karriär som nunna eller? Du kommer ändå inte till himmlen, tjejen, det är enkelbilljett neråt för dig. Helt säkert.

 
At tisdag, mars 27, 2007 10:07:00 em, Anonymous Anonym said...

Imponerande antal inlägg...men var det inte 80 för typ sextioelva stycken sedan?

 
At onsdag, mars 28, 2007 2:36:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At onsdag, mars 28, 2007 7:45:00 em, Anonymous Anonym said...

Sätt att dö: Snorta müsli och kvävas, snorta filmjölk och kvävas, bita sig i läppen/tungan och förblöda eller bli överkörd av en kickbike.

 
At fredag, mars 30, 2007 3:55:00 em, Anonymous Anonym said...

jag orkar inte skriva allt jag skrev förra gången, jag vet inte ens om jag kommer ihåg mina fem dödssätt.

1. sitta under en bokhylla som hänger på väggen och det ramlar ner en tjock bok som man får i huvudet så att man blir mos... eller iaf dör.
2. man hånglar med någon med tandställning och på något vis fastnar man så att man inte kan äta och svälter ihjäl.
3. man dör av strålning från mobilen (kan man ens det?)
4. man pekar och tittar upp i himmelen och säger "åh, titta där är en sån där sällsynt fågel." och så ramlar man ner i ett hål i marken.
5. kommer inte ihåg...

 
At fredag, mars 30, 2007 4:11:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Haha. Du är speciell, Mya.

 
At söndag, april 01, 2007 12:33:00 em, Anonymous Anonym said...

TACK =D

 

Skicka en kommentar

<< Home