söndag, december 3

You're only sixteen, you poor little thing!

Yes I am. Not. Men så himlans nästan i alla fall. Ska jag börja en nedräkning? Hm, nej, inte riktigt än.

Idag har jag städat all musik. Lagt in allt på samma ställe och raderat hälften och fått lite nytt. Om jag bara hittar sladden till iPoden kan jag uppdatera den också. Och rädda den från att dö för alltid. Det är nog rätt viktigt att jag hittar sladdjäveln =/

Jag ser slutet! Slutet på allt jävligt. Det vill säga prov och läxor och redovisnignar och uppsatser och förhör och allt sånt. Imorgon är det tre prov (kemi, franska, ev matte) på tisdag ett prov (historia) och en redovisning på engelska (australian wildlife) och på onsdag en projektredovisning. Ganska apigt va? Men om en vecka är det över. Då är det betygssättning, då blir det inga prov och knappt nåt annat heller. Hoppas jag. Så det är helt okej ändå. Om jag bara kan gå härifrån och börja plugga, alltså.

Jag fick återfall av chokladberoendet idag och tog en chokladkalender och åt upp 8 dagar.


Dagens fobi:
Mykofobi - Fobi för svampar

3 Comments:

At tisdag, december 05, 2006 7:10:00 em, Blogger Flickpatrask said...

äh, hur mycket de än kan klämma in är fredag deadline. Punkt slut!

 
At onsdag, december 06, 2006 7:28:00 em, Blogger Alexandra said...

Lycka till med allt.

Varför Har Man Alla Prov Samtidigt?! Det Är Alltid så Tycker Jag.

 
At torsdag, december 07, 2006 7:36:00 em, Blogger Flickpatrask said...

För att de är hemska och onda och hatar oss? Vad har vi gjort för att förtjäna detta?! =o =(

 

Skicka en kommentar

<< Home