tisdag, december 12

Måndag

Nu är det måndag igen. Och jag erkänner att jag inte gick på lagtid nu heller. Och att jag suger på att äta. Lunchen blev ett glas vatten för maten var slut SÅKLART. Helt sjukt ju. Men efter ett tag kände jag ingen hunger längre, vatten är typ mättande. Inte så konstigt egentligen eftersom det i stort sett är samma sak som is. När man äter is blir det ju typ vatten ändå innan det når magsäcken. Fast det kanske är nåt mentalt typ, att man tuggar det och så ni vet och tror att man är mätt. Smart isf, tänk om jag hade kommit på det?
Men nu är jag mätt för att jag har ätit massa mums.

Efter skolan gick vi till Charlie iaf. Och sen tittade jag på massa teve och satt massa vid datan och råkade förstöra nagellacket. =/. Men jag kan inte måla mer nu för då hinner det inte torka ordentligt så jag kommer trycka det mot täcket inatt och få täckemärken i lacket... och det blir typ fult.

Jag insåg precis att jag har brist på musik. Som sagt rensade jag ju musiken förut, hade 73 låtar på iPoden imorse men den har inte uppdaterats efter rensningen och jag har raderat ytterligare några. Så jag har typ 60 nåt tror jag. Så det är bara att skicka om ni har nåt (A)




Jag hatar skolan.



Jag hatar vintern.


Jag hatar choklad.



Jag hatar slackers.







Bara så att ni vet. Typ.



Dagens fobi: Scholionofobi - fobi för skolor

Fobi för Skärgårdsstadsskolan?

4 Comments:

At måndag, december 11, 2006 10:27:00 em, Anonymous Anonym said...

yeah, jag har scholinofobi... Längtar verkligen till jullovet nu. men innan jul så har jag 3 STORA prov och 50 st glossor :P och 4 lucia-tåg framträdande... :P

Haha, fint citat från Mattis och mig i fredag...

*(Jag retade Mattis för ngt, minns inte vad)
Mattis - Din Mamma!
Jag - Ja, vad vet du om henne?
Mattis - Att du är hennes mamma
Jag (försöker förstå) - Jag är mamma till min mamma?!

Pussar på dig och du får inte plugga till döds som jag :P

/Alex som inte fattar att man ska plugga förrän dagen innan :P

 
At tisdag, december 12, 2006 7:36:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Omg, vad jobbigt =O allt vårt är typ över nu. Förutom matteprovet. Och kemigrejen. Och lite franska. Annars är det typ inget.
Haha,snyggt (Y)
SKa försöka =) ^^ Haha blev klar med läxorna astidigt idag... värsta bra ju.

Puss puss!

 
At fredag, december 22, 2006 7:16:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Okej jobbigt... heh jag trodde inte att listan skulle bli så lång medans jag höll på xD det är typ dåligt. Fast egentligen så tänker jag inte ens på det så det är ok ändå.

Min knöl i halsen du vet... som jag har haft i flera år men vågar inte kolla upp. Det är faktiskt väldigt läskigt. Fast jag är säker på att det inte är något. Nu ska jag blogga lite.

 
At tisdag, december 26, 2006 2:57:00 em, Anonymous Anonym said...

uuh, nu är det jullovis iaf. x'D
Tack för julklappis..igen. :P
Puss på fina alex. <3

 

Skicka en kommentar

<< Home