onsdag, januari 25

Jag gör en Mia-Malin-Emilia...

... och slutar blogga. Eller, egentligen inte. Jag tog en (lång) paus bara. Hehe. Nu är jag tillbaka i alla fall! Vad har hänt sen sist?

En sak kan jag berätta i alla fall, för det vet alla redan om typ, och det är inget hemskt. Nästa torsdag efter skolan ska vi göra snöänglar. I bikini. Det blir fett kul. Jag, Mia, Malin och Netti hittills. Men vi ska försöka ragga upp några fler. Så, om vi inte är i skolan på fredagen så blev vi sjuka x)

Jag och Malin går hem från skolan i snön:
Malin: "Jag hatar vintern. Det är jättekallt, både utanpå och inuti"
(Hon menade utomhus och inomhus)

Alla barnen
Utom Åke
För han var vuxen x'D

Det var en gång en älg som svalde en stol, och så satt han i halsen x'D

Två älgar var ute och flög
Särskilt den i mitten x'D

Två älgar var ute och flög
Då fick den ena en bulle i ögat.
"Du har en bulle i ögat", sa den andra.
"Det ser jag väl." x'D

Två älgar skulle gå över en väg. Då blev den ena överkörd.
Den andra ropade: "Kom nu ketchup!" x'D


Nu ska jag fortsätta med NV:n. Suck. Hataahataahatahatahatahahatahahatahahatatahaghataahta.....................