söndag, december 25

Grattis på julen

... i efterskott!!

Wihii. 25e idag. Vi ska börja slänga ut saker från mitt rum så att vi kan bygga och tapetsera. Har fortfarande inte bestämt färg.

Är fortfarande lite halvsjuk =( Men det är mest halsen som inte är som den ska. Men den är under kontroll iaf.

Tihi. Mamma fick en robotdammsugare av pappa. Den är så HIMLA söt, när den åker runt på golvet och städar. Jag planerar att köpa lite rosa fuskpäls eller nåt och klistra på. Som en liten rosa städhund xD
Men Vicki gillar den inte. När ingen ser så sitter hon (på tryggt avstånd, ofta på en stol så den inte når henne) och stirrar ilsket på den och kastar saker på den så att den blir alldeles förvirrad. Hon känner sig väl hotad, bara för att den är smartare än henne. Eller något.

Och jag fick en ny dator. Som väntat, såklart. Men den stora överraskningen blir om de lyckas få det trådlösa nätverket att funka. Som vissa av er kanske vet försökte de redan i februari när jag fyllde fjorton, men lyckades inte få igång det så de lämnade tillbaka datorn. Så jag har inget internet på mitt rum, och datorn jag har där nu suger.

God natt Päronstadenfolk, och "Ha en jävla ful jul!!!"