fredag, december 16

Girls just wanna have fun...

...och det inkluderar mig, men just nu har jag trååååkigt. Och ensamt. Men typ ingen kunde göra nåt ikväll. Så nu sitter jag här. På msn. Har man ett liv, eller?

Djur i hatt: Get i Fez

Okej. Imorse tog jag "ledigt" från forum och NV. Sen kom jag till engelskan 10:40. Och sen var det lunch. Mys, va? Fast helt mysigt var det inte eftersom jag gick upp klockan sju, typ som jag brukar, och dessutom gjorde matteläxa. Mitt samvete äro icke rent ändå, fast när jag gjorde det var jag inte samma människa så jag kanske inte brydde mig så mycket då?

Person som ej bör nämnas vid namn: "Du är som en kotlett. Söt men salt."

Åååhh. Nu slutar jag skriva.

3 Comments:

At lördag, december 17, 2005 6:08:00 em, Blogger Rosa svamp said...

du är sådär skolkare.
Jag menar skola från lektion, men gör matteläxan? Dåligt sammveta att inte gjort den så du strunta i no:n? Knasboll.

Korsetter är det vackraste som finns. Vilken storlek har du i sådanna? Jag har 34. ^^ Har två stycken....ska köpa en ny på måndag mohahaha. Spannat in en vet du. Kram kram ica kassa plin plong.

 
At lördag, december 17, 2005 10:27:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Åh, jag är verkligen en dååålig skolkare. Usch. Jag borde inte förtjäna att ens kallas skolkare. Jag kan kallas paj istället. Leverpaj =( Blääh.

Jag har typ 32-34, det beror på.
Om det är den röda på h&m du har spanat in kan du bara glömma den, den har jag paxat :@ ;) Och du får inte heller den från Charmante. Den blåa. Skulle köpa den idag, men hade slut på pengar och kan bara ta ut 1000 kr i veckan. Annars är det väl fritt fram =P

 
At tisdag, december 20, 2005 9:03:00 em, Blogger Rosa svamp said...

haha knasflicka

 

Skicka en kommentar

<< Home