tisdag, januari 3

Grymma citat

Mia o Alex pratar i telefon
Alex: Måste vi vara där klockan 6 på morgonen? Okej, men då sover jag inte alls.
Mia: Alex!! (asgarvar) Jag tänkte slå till dig men sen kom jag på att du inte var i närheten!

Nattöppet-programledare 1: Det är alltså 400 per bokstav man kan vinna.
Nattöppet-programledare 2: 4000 menar du väl?? Eller, jaha, du pratar guldpengsspråket!
(guldpeng=tia)

En tittare hade ringt in och gissat på "mårdhund", men det var fel. När han hade lagt på:
Nattöppet-programledare 1: Det var ett lustigt namn. "Kom nu Mårdhund så går vi!"

Nattöppet-programledare 2: Svaret ligger i kuvertet. Om kuvertet hade ögon skulle det se svaret.

Hey B-Drottning Silvia: Du är min idol och jag är gärna din blåbär om du vill.



En grej till:
Jag hatar närbilder av insekter på tv. Det bara kryper i hela kroppen. Äckel. Jag kollar mycket hellre på typ hjärtoperationer. Det är inte äckligt på samma sätt. Det är liksom blodigt och kroppsdel-igt. Men insekter... äckligt. Jag kan bara inte kolla på det. Det bara... är så.

3 Comments:

At onsdag, januari 04, 2006 12:10:00 fm, Blogger Flickpatrask said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At onsdag, januari 11, 2006 3:58:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Jag tycker att det är lite för tomt med kommentarer här (vad är det för lata jävlar som läser din blogg???)

Jag hörde att du satt uppe halva natten och kollade på Nattöppet. Du vet väl att citaten därifrån inte ens var roliga? Jag tror du var lite... övertrött. Och TRODDE att det var roligt. Jag kan se det framför mig. Jaja, du gör väl som du vill. Jag vet att folk läser. Du har värsta Power.

Jag tycker att jag är din snällaste läsare. För jag kommenterar, till skillnad från vissa andra. De kan gå och drunkna i snön om dom vill. Haha. Nej, nu ska vi inte mobba dom, du och jag, min andra hälft (L)

Hoppas du får en myysig och sovig natt ZzzzZzzzzZzzz.... Natti natti, ses imorn!!

 
At fredag, januari 20, 2006 9:30:00 em, Blogger Rosa svamp said...

Hallo sötnos. Jag läser din blogg, nu. Det var ett rejält tag sen du.
Jag är så trööööööööött.
Klockan är? Halv 10.
Jag är säkert helt borta någon annanstanns.
Jag menar vilken vanlig människa är trött klockan halv 10.
Okej jag är inte vanlig, inte på något sätt. Så jag borde väl egentligen inte bry mig.
Men en sak är så bra, jag får sova imorn, hur läääänge jag vill.

Hehe, förlåt jag tråkar ut dig.
ha det så fucking bra.
*Svär inte Malin*
Men hihi, jag gör det iaf (a)

Sovzi gottzi

 

Skicka en kommentar

<< Home