onsdag, december 7

Välkommen till Päronstaden, Snöprinsessor och Prinsar

Här äter man päron och gör piruetter. Alla utom idioter får komma in, och i speciella fall kan även idioterna få komma in.

Och mitt knä kurrar när någon ljuger. Det är fett skumt. Men sant. Mitt vänstra. Thjiih.

Förresten, det går inte att ändra tid och datum längre. Så att antar att jag skrev det här i morse. Fast just nu är klockan 13:39 för er som undrar.


Citat, då:

Malin hade knasat sig:
Jesper: Malin, av 5 miljoner spermier kom du först...
Malin: Jag måste ha fuskat.

Malins mobil ringer. Hon tar upp den och öppnar.
Malin: Hej det är... (tar den till örat) ...Malin!

... och ur Sorority Boys, en jävligt grym film:
Vad-hon-nu-hette(med sin förjävliga röst, man måste nästan se den för att fatta det roliga): I try to get boys to like me, but they always run away and I can't run after them because one of my legs is shorter than the other! It's because of my voice, isn't it???


Ha det gött, som vår allsmäktiga SO-lärare säger. Eller skriver. Eller, skrev en gång. Enjoy min 'Päronstaden', (medvetet grammatikfel) prinsar och prinsessor i alla era dagar.