tisdag, november 8

Praoplats

Jag har finally fixat praoplats!! På Matkultur ^^ men ändå. Arbetstider mellan 10-15 (sovmorgon till 9:17-bussen), och jag får gratis lunch varje dag.

Vi har prov på onsdag. Matte, så det är bara läsa igenom sammanfattningarna till de kapitlen. Peezacake! Fast på torsdag har vi SO-prov och jag måste plugga som sjutton för jag SKA ha MVG på det provet, jag tänker inte acceptera något annat! Och så har jag en hel del att göra i engelska tills på fredag. Jobbigt.

Och jag måste hitta mina gamla inlines, för Jessi ska låna dem till aktivitetsdagen imorgon.
Wiiieee! Gissa vad som hände precis när jag skrev? Mamma hittade dem längst in i en garderob ^^ så nu var det löst!


Nu måste jag sätta igång och plugga. Vi ses, tjockisar och smalisar!

1 Comments:

At tisdag, november 08, 2005 2:49:00 em, Blogger Flickpatrask said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 

Skicka en kommentar

<< Home