måndag, november 7

Skola imorgon

Varför? Vad har jag gjort för att få förtjäna detta?

Jaja, kommer iaf hinna träffa mina små vänner massa mer än på lovet. Det är bra.

Men å andra sidan måste jag göra NV-läxan. Har haft hela lovet på mig, men ändå. Jag har faktiskt gjort både SO, svenska, projekt och HK under lovet! Är det för mycket begärt att få alldra sista dagen ledig??

Suck. Och halloween är typ over dessutom *gråter*. Årets bästa högtid. Men vi hann med en del bus i alla fall x) det är ju det som räknas!

OCH imorgon kommer vi få tillbaks SO-uppsatserna =)

FAN vad kul med allaktivitetsdagen. Fast jag kan inte bowla, men det gör nog inget. Om det bara blir jag, mia och malin är det ju okej ^^


Kom precis på en sak, jag är allvarligt beroende av **. Använder det hela tiden, fast bara en gång i det här inlägget =P

Ha det bäst tills vi ses nästa gång =)